مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 15:422022-05-05سياسي

حمایت سازمان تامین اجتماعی از کارگران عمقی نیست


نماینده مردم ماه نشان و ایجرود در خانه ملت تاکید کرد: خدماتی که امروز سازمان تامین اجتماعی به کارگران ارائه می دهد، عمقی نیست.

- ، سید مرتضی خاتمی ظهر پنج شنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه کارگران جزو اقشاری از جامعه هستند که در همه شرایط به ویژه شرایط تحریم در کنار انقلاب بوده و هستند، گفت: اگر می خواهیم به این همراهی پاسخ ارزنده ای بدهیم، باید کارگر را شریف بشماریم.

وی با یادآوری اینکه در طول چهار دهه اخیر اقدامات تاثیرگذاری در حوزه رفاه اجتماعی انجام نشده و می توان گفت که نتوانسته ایم نمره قبولی را در این زمینه به دست آوریم، افزود: این بدان معنی است که امروز کارگران در حوزه های مختلف از جمله معیشت و مسکن دچار تنگناهایی هستند.

خاتمی با اشاره به اینکه خدماتی که سازمان تامین اجتماعی به کارگران ارائه می دهد، عمق ندارد، تصریح کرد: متاسفانه علی رغم اینکه سازمان تامین اجتماعی شرکت های زیرمجموعه قوی دارد اما به لحاظ سرمایه گذاری نتوانسته است کارنامه قابل قبولی را از خود به جای بگذارد.

نماینده مردم ماه نشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بدون شک وقتی صحبت از سبقت بازنشستگی می کنیم، این موضوع می تواند زنگ خطری برای شرکت های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت سازمان تامین اجتماعی از کارگران عمقی نیست

حمایت سازمان تامین اجتماعی از کارگران عمقی نیست